lørdag 16. oktober 2010

Bakt Putekake til Michelle sin navnefest.


Min første putekake. Brukte langpanne sjokoladekake. Måtte steke 2 stk da jeg ikke lagde nok av en sjokoladekakeoppskrift jeg forstørra selv. Kaken er fyllt med bringebærfromasje og waltersmandlerkrem( 200 gram smelta walters mandler i smørkrem, og daimsjokoladebiter).På dette bilde er kaken kledd med vanilla icing.


Jeg hadde feilberegna mengde melis, så jeg hadde ikke nok til pynt. Glemte at jeg skulle lage langpanne kake.. typisk d. men fant en plastpynt fra dåpen til mine jenter så da ble ikke kaken såå kjedli da
..

Her er kaken på kakebordet i navnefesten til Michelle Helen:)

2 kommentarer:

  1. Superkul kake. Du e jo knallflink! :)

    SvarSlett
  2. Hei, kom over bloggen når jeg søkte på kake. så flink du har vært her, tror jeg skal prøve meg på dette en gang :)

    kjempe søt blogg!

    SvarSlett