lørdag 1. august 2009

I kveld skal jeg scrappe

fordi Tore skal ut med kompiser å se på livet. Etter jeg har levert han på et suspekt hus, der han vil bli snydens skal jeg og Mali til mamma å spise taco! Mamma som har hatt taco hver lørdag de siste 5 årene( av og til søndag, hvis lørdag er umulig), alltid er en slager. Taco smaker best hjemme hos mamma! Såå skal jeg legge Mali, og scrappe!

Weee:D har foresten handla for 350 kr på panuro i dag, og skal legge inn enda ei bestilling etterpå på ca 340 kr! de har SALG :D hehe, får jo aldri nok av utstyr.. lurer på om jeg skal kjøpe meg en kuttemaskin, men er veldig i tvil om hva jeg skal velge og hvor mye jeg skal legge i den?! Epic Six Tool, eller cuttlebug eller spellbinders.. det erjo så mange å velge mellom, skal jeg ha elektronisk eller manuell? heller nok mest mot manuell, siden vi ikke har så stor plass og ikke kan ha den fremme hele tiden.. elr den kan jo stå på rommet, kobla til Tore sin PC ;) vi får se.. dere som har peiling kan godt slenge inn deres erfaringer eller anbefalinger som kommentar altså :) blitt veldig glad for det :)

Skal prøve meg på kort i kveld tror jeg, vi får se, legger vel inn resultater i natt eller i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar