mandag 3. august 2009

Nytt hobbyprosjekt!


Jeg skal syyy!! her er syskrinet jeg arva fra bestemor når hun døde i begynnelsen av mars:( I det skrinet var det mange skatter. blant annet bilder fra hennes ungdom, diverse oppskrifter, broderier, og heklastykker! Også er det skikkelig dekorativt og. det står fremme i stua mi iallefall.

Uansett da, så skal jeg sy etter oppskrift jeg har funnet på babyverden.no. Blir som en voksipose, bare mye billigere! Så vil jeg vise frem symaskina jeg skal bruke, den fyller faktisk 50 år neste år! Gratulerer til den! Den funker fatisk, mormor hadde et lite krasjkurs for meg i dag, så nå er det ingen hindringer igjen for at jeg skulle kunne sy! vi får nå se da :P hehe



Da skal jeg sy vognpose til Mali! Jeg har faktisk ikke sydd siden 9 klasse, og da sydde jeg en kjole med kjempekvalitet! se; jeg brukte denne på nyttårsaften i fjor høygravid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar